Om TNFT
Din eventidé, vår mission!
Inledningsvis finns en sak att säga om TNFT: Det vi gör, gör vi med hjärta, kvalitet och med en tjänstvillighet utöver det vanliga!
TNFT hjälper privatpersoner och företag med ljud, ljus och annan audiovisuell teknik till bröllop, födelsedagar, mässor, konferenser, jubileum och andra typer av event. Utöver detta tillhandahåller vi även hump, stagehand och scenbygge för större arrangemang. När du vill arrangera, då finns vi där för att underlätta processen och hjälpa dig att ta ditt event till nästa nivå.
Sammantaget innefattar våra tjänster bland annat uthyrning, montering och programmering av ljud & ljus, scen & AV-teknik. Vi har även en gedigen DJ med musik för alla tillfällen oavsett ålder, genre eller smak.
Dessutom skapar vi audiovisuella konstinstallationer, ljussättningar i olika miljöer med tillhörande musik och ambiens. Vi arbetar även digitaliserat och kan vid behov även hjälpa dig att sätta ihop grafik och marknadsplaner till ert företag och event.
Oavsett hur litet eller stort du vill satsa, fixar vi en helhetslösning som passar dina behov.
Hur kan vi hjälpa dig?
Kort sagt är att ett event är mer än bara en DJ, blinkande lampor och en rökmaskin. Tvärtemot tycker vi att ett bra event är en fusion mellan arrangörens idéer, gästernas behov och kemin som uppstår däremellan. Således handlar event om planeringen och känslan som skapas för både gäst och arrangör. Vidare är ett bra event även om de minnen som skapas och de relationer som byggs. Samtidigt måste alla dessa element verka i samklang med teknik styrd med finess. Det är där vi kommer in!
TNFT består av en grupp erfarna eventarrangörer, DJ´s och ljud & ljustekniker med det gemensamma målet att leverera events. Således är vår mission i linje med detta, vilket gör den bästa belöningen för oss till leendet på publikens ansikten när musiken går igång, eller när brudparet går genom kyrkan.
Avslutningsvis har vi nära samarbeten med några av Helsingborg med omnejds främsta DJ-kollektiv, artister och mediekreatörer. Till följd av detta har vi en kompetens som täcker alla områden som behövs till ditt event!